Acum este 28 Mar 2024, 14:00

Ora este UTC + 1 [ DST ]





Scrie un subiect nou Raspunde la subiect  [ 1550 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 155  Urmatorul
  Versiune printabila Subiectul anterior | Urmatorul subiect 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Vreti sa ne cunoastem?
MesajScris: 15 Oct 2009, 07:40 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 20 Apr 2007, 20:20
Mesaje: 139
Locatie: bucuresti
Nume forum:1
Vreti sa ne cunoastem? by catinean mariana (104 mesaje), la 24-06-2008

As propune sa existe un topic de genul "sa ne cunoastem" unde fiecare dintre noi sa aiba posibilitatea sa scrie informatii despre propria-i persoana si sa ataseze si o fotografie reprezentativa, si astfel sa putem sti cu cine stam de vorba. Ce ziceti de idee?


Replica: Foarte buna ideea ta. by Enache Mihaela-Ema (383 mesaje), la 24-06-2008

O sa spun citeva cuvinte despre mine. Ma numesc Mihaela-Ema, am 30 ani, dar sunt binecuvintata sa arat mult mai tinara de 20 de ani. Actualmente sunt studenta la ASE, in anul 1, si toti colegii de facultate ma striga Ema. Cos goblen de aproape 10 ani. Este singurul lucru de mina de care am reusit sa ma tin. Imi amintesc cu nostalgie de primul meu goblen. Era Cosulet cu trandafiri. La un moment dat, m-am impotmolit si a stat abandonat vreo trei luni. Ar fi putut fi sfirsitul visului meu de a lucra goblen. Spre norocul meu, m-a coplesit dorul de a lucra in continuare si am stiut sa depasesc dificultatea. Cosuletul cu trandafiri este la loc de cinste pe peretele nanei mele. La urmatoarele goblene am lucrat mult mai usor. Am lucrat Cosuletul cu trandafiri si pentru mine si a iesit foarte bine pentru ca intre timp devenisem mult mai priceputa. Ador modelele de la TTT si cred ca este una dintre cele mai bune firme si mai serioase de pe piata.


Replica: Nu stiu ce sa zic... by Cozea Rodica-Maria (693 mesaje), la 24-06-2008