Acum este 20 Apr 2024, 15:49

Ora este UTC + 1 [ DST ]





Scrie un subiect nou Raspunde la subiect  [ 23 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3
  Versiune printabila Subiectul anterior | Urmatorul subiect 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: Cum lucram ca dosul goblenului sa fie perfect?
MesajScris: 09 Ian 2024, 16:30 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 05 Mar 2018, 20:53
Mesaje: 2000
Nume forum:1
Multumesc dragi gargarite pentru explicatiile privind metoda voastra de lucrat.
Multumesc draga Neeolina pentru explicatiile detaliate. Goblenurile tale arata foarte bine pe spate.

Eu am descoperit de curand o metoda prin care nu se intoarce goblenul pentru a prinde ata pe spate, ci se taie ata chiar la punctul ajuns, pe fata. De vreo cateva zile urmez aceasta metoda si este buna mai ales cand se cos parti mari cu aceeasi culoare dupa parerea mea.
Incerc sa va explic: se scoate firul in punctul urmator de lucru pe fata. Luam un fir mai lung, il punem in doua ca sa se formeze la capat o bucla. Trecem firul ramas prin aceasta bucla si impungem acul in punctul de unde iese firul ramas care trebuie taiat. Apoi impungem pe dedesubt in locul unde vrem sa lucram. Tinem firul de taiat cu o mana. Important este sa nu tragem prea tare de fir sa nu se duca pe dedesubt. Bucla trebuie sa o avem in vedere, minuscula. Acul il avem acum pe fata goblenului. Lucram punctul de goblen bagand acul in bucla minuscula. Acum strangem ata si punctul este gata. Eu mai lucrez un punct in care bag ata pe dedesubt si apoi o tai si lucrez in continuare cu noua ata.
Poate incercati si voi dragi gargarite!

_________________
Nicoletta - Gargarita-Floare-Albastra


Sus
 Profil SEARCH_USER_POSTS 
 
 Subiectul mesajului: Re: Cum lucram ca dosul goblenului sa fie perfect?
MesajScris: 03 Feb 2024, 16:52 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 05 Mar 2018, 20:53
Mesaje: 2000
Nume forum:1
A incercat cineva aceasta metoda? M-as bucura de raspuns...

_________________
Nicoletta - Gargarita-Floare-Albastra


Sus
 Profil SEARCH_USER_POSTS 
 
 Subiectul mesajului: Re: Cum lucram ca dosul goblenului sa fie perfect?
MesajScris: 04 Feb 2024, 18:34 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 29 Iul 2005, 01:47
Mesaje: 8000
Locatie: Tecuci
Nume forum:1
Nicoleta, eu cam așa ceva fac în special la fond, sau la părți mai mari de aceeași culoare. Când am un model cu multe culori pe cm trec capătul pe sub puncte lucrate și vai de degetele mele, m-am obișnuit cu ac fără vârf.
Te pup.

_________________
Lenuta - Gargarita-Simfonia-Culorilor


Sus
 Profil SEARCH_USER_POSTS 
 
Afiseaza mesajele de la anteriorul:  Sorteaza dupa  
Scrie un subiect nou Raspunde la subiect  [ 23 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3

Ora este UTC + 1 [ DST ]


Nu puteti scrie subiecte noi in acest forum
Nu puteti raspunde subiectelor din acest forum
Nu puteti modifica mesajele dumneavoastra in acest forum
Nu puteti sterge mesajele dumneavoastra in acest forum

Cautare dupa:



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB Romania