Intrebari frecvente

Produse neconforme

Conform OUG nr. 174/2008 Art. 11. - (1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.
In cazul ramelor si produselor personalizate fragile livrate prin posta/curierat, clientul trebuie sa isi asume ca a luat la cunostinta ca din cazua transportatorului produsele pot ajunge deteriorate la destinatie.
...............................................................................................................................
OUG nr. 174/2008 Art. 11 - (3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produsul incriminat.
In acest caz clientul are dreptul ca, in termen de 15 zile lucratoare de la primirea produselor comandate, nonconforme, sa trimita produsul catre vanzator si acesta sa ii remita contravaloarea produsului inapoiat.
Masura nu se aplica pentru
rame si produse personalizate fragile.