- Magazin
- Str. Oituz, nr. 8 cod 620023 Focsani
- Județ Vrancea
- Tel. magazin: 0237622532
- S.C. Top Terra Trade srl
- RO1438077
- J39/194/1992
- Rame pentru lucru
- Prelucrarea datelor cu caracter personal
- Prelucrarea datelor cu caracter personal informare prin mail
- Produsele de la sectiunea Produse personalizate
- Termeni si conditii
- Goblen personalizat
- Goblen lucrat
- Acest site foloseste cookies
- Despre Cookies
- Nou la Rogoblen - Goblen Luca S
- Adresa IP
- Numele firmei
- Ce este www.rogoblen.ro?
- Rogoblen Copyright
- Cum navigati
- Certificat de conformitate
- Promotia lunii
- Datele mele sunt protejate?
- Politica de confidentialitate
- Daca la vizitare fotografiile nu apar
- De ce sa ma inregistrez?
- Conditii pentru inregistrare
- Crearea unui cont nou
- Modificare parola
- Recuperare parola
- Cont suspendat
- Cum se sterge cache din browser
- Cum fac comanda de goblen?
- M-am inregistrat si nu pot face comanda
- Am facut comanda, dar nu vad cheltuielile de transport
- Cum nu completez datele mele pe site
- M-am inregistrat pe site, dar nu pot sa imi recuperez parola
- M-am inregistrat pe site, dar nu am primit confirmarea pe email
- Am adresa de Yahoo si nu primesc mail-uri de la Rogoblen
- Cum sa te asiguri ca primesti pe Yahoo Mail toate mesajele de la Rogoblen
- Cum sa te asiguri ca primesti pe Gmail toate mesajele de la Rogoblen
- Mail.ru
- In pret este inclus TVA?
- In ce moneda sunt exprimate preturile?
- Important inainte de lansarea comenzii pentru cei care au cont
- Rame, gherghefe in strainatate
- Cum se calculeaza dimensiunea la ramele pentru lucru?
- De ce la unele goblenuri nu gasesc si rama aferenta pentru lucru?
- Modele de goblen din colectia Rogoblen
- Cum gasesc rapid produsul cautat?
- Cautarea de baza si avansata in catalogul cu produse
- Ce inseamna variantele de goblen?
- Cum aflu ce inseamna o varianta de produs?
- Fotografie de control
- Pagina de garda/reclama
- Diagrama generalitati
- Panza Rogoblen
- Ata utilizata in seturile Rogoblen
- Compensatie intarzieri comenzi
- Ata pentru cusut
- Discount pentru comanda peste 500 lei
- Pot face comanda ca persoana juridica?
- Cum realizez o comanda pentru persoana juridica?
- Exista suma minima pentru comanda?
- Pot solicita furnituri suplimentare la goblen?
- Cum adaug un produs in comanda?
- Cum adaug la cantitate produse in plus?
- Cum adaug mai multe produse de acelasi fel in comanda?
- De ce am mai multe bucati din acelasi produs in comanda mea?
- Cum sterg din cos unele produse?
- Cum pot vedea pretul in euro pentru comanda mea?
- Cum pot vedea pretul in dolari pentru comanda mea?
- Cum adaug o adresa alternativa?
- Cum modific adresa mea?
- Cum sterg adresa mea?
- Pot alege o alta adresa dupa ce am adaugat la cos?
- In cat timp mi se livreaza comanda?
- Pentru livarea prin posta, cam cat ar costa, aproximativ, expedierea a 2 3 goblene?
- Cum se face livrarea comenzilor?
- Taxe postale suportate de TTT
- Cum aleg modalitatea de livrare a comenzii?
- Care este diferenta intre livrarea prin posta si cea prin curierat?
- Mai sunt si alte taxe de platit?
- Cost transport posta si/sau curierat
- Care sunt variantele pentru a face plata?
- Ce inseamna plata ramburs?
- Cum se poate face o comanda si plata acesteia in strainatate
- Plata ramburs pentru strainatate
- Ce inseamna plata cu cardul?
- De ce nu pot plati cu cardul?
- Ce carduri sunt acceptate pe acest site?
- Cine incaseaza banii pentru taxe postale si taxe curierat?
- Platile cu cardul sunt securizate?
- Plata cu cardul nu prioritizeaza livrarile
- Discount comenzi externe
- Ce inseamna plata prin PayPal?
- De ce nu pot plati prin PayPal?
- Daca platesc cu card sau prin PayPal am siguranta livrarii?
- Platile prin PayPal sunt securizate?
- Optiunea Back dupa incercarea de plata cu cardul sau prin PayPal
- Rogoblen.ro este securizat
- Cum pot scrie un mesaj referitor la comanda mea?
- Ce vizualizez la finalizarea comenzii mele?
- Procesare comanda
- In cat timp primesc comanda?
- Cum platesc la primirea comenzii?
- Primesc un mail automat de confirmare dupa ce fac o comanda? Un telefon?
- Nu primesc mail automat de confirmare dupa ce fac o comanda
- Am primit Proforma desi nu am finalizat plata cu cardul
- Comanda nepreluata
- Cand se face livrarea in strainatate?
- Obligatiile cumparatorului si a agentului de livrare
- Ce trebuie sa stiu atunci cand urmeaza sa primesc comanda prin curierat
- Ce inseamna produs Doar la comanda?
- Produse pe stoc, pret 0
- Ce este Wishlist?
- Cum comand din Wishlist
- Cum sterg produsele din Wishlist?
- Exista si alte modalitati de comanda in afara de comanda online?
- Daca vreau sa comand prin fax?
- Comenzi prin telefon
- Modificari de preturi
- Cheltuieli postale retur
- Termen de returnare comanda
- De ce imi apare la Status, neachitat?
- Cum aflu ce rama se potriveste la goblenul meu?
- Care sunt dimensiunile pentru gherghefele reglabile?
- Marimi rama pentru lucru
- Daca vreau sa comand prin scrisoare?
- Pot comanda si alte marimi la ramele pentru panza?
- Instructiuni de lucru
- Scara diagrama goblen panza
- Cele trei simboluri TTT din coltul dreapta jos, de pe ultima diagrama
- Mailurile de pe domeniul Rogoblen
- Produse neconforme
- Inramari (rame si passpartout)
- Modele lucrate
- Abonare newsletter
- De ce sa ma abonez la newsletter?
- Dezabonare newsletter
- Sugestii si reclamatii
- Dreptul firmei
- Localitati unde se poate livra prin curierat UrgentCargus
Termen de returnare comanda
In cazul in care clientul este nemultumit de produs, acesta are dreptul ca, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produselor comandate sa notifice in scris firma S.C. Top Terra Trade srl asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate...
Vă rugăm să respectaţi termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii.
Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:
- produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate înapoi la firma noastra pe adresa S.C. Top Terra Trade srl, Str. Oituz nr. 8, 620023 Focsani;
- conform O.U.G. nr. 34/2014 cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. La fel ca la cheltuielile de returnare se va proceda si la costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrarii si platii comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare si cele pentru plata online vor fi suportate de client. Dacă dumneavoastră doriți să returnați un colet prin intermediul unei firme de curierat, indiferent de aceasta va trebui să achitați dvs. taxele de curierat (costul de returnare nu va fi înapoiat);
- vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.
- produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite, uzate (exemplu la modelele de goblen: ata desfacuta/luata de pe cartela, diagrama cu insemnari sau sifonata, panza deteriorata/sifonata);
- nu consideram trimiterea dvs. corecta, daca setul ajunge la noi descompletat (fara parte din furnituri).
Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.
Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului. De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive.
Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne prin email sau telefon.
Renunțarea la cumpărare/returnare colet în mod repetat poate fi considerată un abuz.
În functie de comportamentul clientului ne rezervăm dreptul de a ne selecta clientela.