Intrebari frecvente

Termen de returnare comanda

In cazul in care clientul este nemultumit de produs, acesta are dreptul ca, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produselor comandate sa notifice in scris firma S.C. Top Terra Trade srl asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate.

Vă rugăm să respectaţi termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii.

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:
- produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate înapoi la firma noastra pe adresa S.C. Top Terra Trade srl, Str. Oituz nr. 8, 620023 Focsani;
- conform O.U.G. nr. 34/2014 cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. La fel ca la cheltuielile de returnare se va proceda si la costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrarii si platii comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare si cele pentru plata online vor fi suportate de client. Dacă dumneavoastră doriți să returnați un colet prin intermediul unei firme de curierat, indiferent de aceasta va trebui să achitați dvs. taxele de curierat (costul de returnare nu va fi înapoiat);
- vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.
- produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite, uzate (exemplu la modelele de goblen: ata desfacuta/luata de pe cartela, diagrama cu insemnari sau sifonata, panza deteriorata/sifonata);
- nu consideram trimiterea dvs. corecta, daca setul ajunge la noi descompletat (fara parte din furnituri).

Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.

Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului. De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive.

Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne prin email sau telefon.

Renunțarea la cumpărare/returnare colet în mod repetat poate fi considerată un abuz.
În functie de comportamentul clientului ne rezervăm dreptul de a ne selecta clientela.