Intrebari frecvente

Primesc un mail automat de confirmare dupa ce fac o comanda? Un telefon?

Da, imediat ce ati finalizat comanda, primti un mail automat (o factura Proforma) ce confirma inregistrarea acesteia pe site-ul nostru. Factura proforma este generata automat de softul de pe site-ul nostru si indica doar operatiunile efectuate de client, arata optiunile acestuia, dar nu arata si faptul ca plata (cu cardul sau prin PayPal) a fost validata. Confirmarea livrarii comenzii dvs. se face ulterior printr-un mail trimis de catre un operator din firma noastra.
Este important ca adresa de e-mail cu care va inregistrati sa fie cea corecta. Procesarea comenzilor se realizeaza, cel mai ades, a doua zi, dar exista situatii in care acestea se realizeaza in aceeasi zi. De accea, in cazul in care doriti sa modificati ceva la comanda dvs. sau doriti lamuriri suplimentare, este bine sa faceti acest lucru (prin e-mail sau telefonic) in maxim o ora de la lansarea comenzii on-line.
Oricum, dupa primirea comenzii online veti fi contactat/a telefonic pentru a verifica daca ati inteles ce tip de goblen ati ales (cu diagrama alb-negru sau color ori imprimat si pentru a verifica inca o data adresa la care se va face livrarea.