- Magazin
- Str. Oituz, nr. 8 cod 620023 Focsani
- Județ Vrancea
- Tel. magazin: 0237622532
- S.C. Top Terra Trade srl
- RO1438077
- J39/194/1992
- Rame pentru lucru
- Prelucrarea datelor cu caracter personal
- Prelucrarea datelor cu caracter personal informare prin mail
- Produsele de la sectiunea Produse personalizate
- Termeni si conditii
- Goblen personalizat
- Goblen lucrat
- Acest site foloseste cookies
- Despre Cookies
- Nou la Rogoblen - Goblen Luca S
- Adresa IP
- Numele firmei
- Ce este www.rogoblen.ro?
- Rogoblen Copyright
- Cum navigati
- Certificat de conformitate
- Promotia lunii
- Datele mele sunt protejate?
- Politica de confidentialitate
- Daca la vizitare fotografiile nu apar
- De ce sa ma inregistrez?
- Conditii pentru inregistrare
- Crearea unui cont nou
- Modificare parola
- Recuperare parola
- Cont suspendat
- Cum se sterge cache din browser
- Cum fac comanda de goblen?
- M-am inregistrat si nu pot face comanda
- Am facut comanda, dar nu vad cheltuielile de transport
- Cum nu completez datele mele pe site
- M-am inregistrat pe site, dar nu pot sa imi recuperez parola
- M-am inregistrat pe site, dar nu am primit confirmarea pe email
- Am adresa de Yahoo si nu primesc mail-uri de la Rogoblen
- Cum sa te asiguri ca primesti pe Yahoo Mail toate mesajele de la Rogoblen
- Cum sa te asiguri ca primesti pe Gmail toate mesajele de la Rogoblen
- Mail.ru
- In pret este inclus TVA?
- In ce moneda sunt exprimate preturile?
- Important inainte de lansarea comenzii pentru cei care au cont
- Rame, gherghefe in strainatate
- Cum se calculeaza dimensiunea la ramele pentru lucru?
- De ce la unele goblenuri nu gasesc si rama aferenta pentru lucru?
- Modele de goblen din colectia Rogoblen
- Cum gasesc rapid produsul cautat?
- Cautarea de baza si avansata in catalogul cu produse
- Ce inseamna variantele de goblen?
- Cum aflu ce inseamna o varianta de produs?
- Fotografie de control
- Pagina de garda/reclama
- Diagrama generalitati
- Panza Rogoblen
- Ata utilizata in seturile Rogoblen
- Compensatie intarzieri comenzi
- Ata pentru cusut
- Discount pentru comanda peste 300 lei
- Discount pentru comanda peste 500 lei
- Pot face comanda ca persoana juridica?
- Cum realizez o comanda pentru persoana juridica?
- Exista suma minima pentru comanda?
- Pot solicita furnituri suplimentare la goblen?
- Cum adaug un produs in comanda?
- Cum adaug la cantitate produse in plus?
- Cum adaug mai multe produse de acelasi fel in comanda?
- De ce am mai multe bucati din acelasi produs in comanda mea?
- Cum sterg din cos unele produse?
- Cum pot vedea pretul in euro pentru comanda mea?
- Cum pot vedea pretul in dolari pentru comanda mea?
- Cum adaug o adresa alternativa?
- Cum modific adresa mea?
- Cum sterg adresa mea?
- Pot alege o alta adresa dupa ce am adaugat la cos?
- In cat timp mi se livreaza comanda?
- Pentru livarea prin posta, cam cat ar costa, aproximativ, expedierea a 2 3 goblene?
- Cum se face livrarea comenzilor?
- Taxe postale suportate de TTT
- Cum aleg modalitatea de livrare a comenzii?
- Care este diferenta intre livrarea prin posta si cea prin curierat?
- Mai sunt si alte taxe de platit?
- Cost transport posta si/sau curierat
- Comanda peste 1000 roni, livrare curierat
- Care sunt variantele pentru a face plata?
- Ce inseamna plata ramburs?
- Cum se poate face o comanda si plata acesteia in strainatate
- Plata ramburs pentru strainatate
- Ce inseamna plata cu cardul?
- De ce nu pot plati cu cardul?
- Ce carduri sunt acceptate pe acest site?
- Cine incaseaza banii pentru taxe postale si taxe curierat?
- Platile cu cardul sunt securizate?
- Plata cu cardul nu prioritizeaza livrarile
- Discount comenzi externe
- Ce inseamna plata prin PayPal?
- De ce nu pot plati prin PayPal?
- Daca platesc cu card sau prin PayPal am siguranta livrarii?
- Platile prin PayPal sunt securizate?
- Optiunea Back dupa incercarea de plata cu cardul sau prin PayPal
- Rogoblen.ro este securizat
- Cum pot scrie un mesaj referitor la comanda mea?
- Ce vizualizez la finalizarea comenzii mele?
- Procesare comanda
- In cat timp primesc comanda?
- Cum platesc la primirea comenzii?
- Primesc un mail automat de confirmare dupa ce fac o comanda? Un telefon?
- Nu primesc mail automat de confirmare dupa ce fac o comanda
- Am primit Proforma desi nu am finalizat plata cu cardul
- Comanda nepreluata
- Cand se face livrarea in strainatate?
- Obligatiile cumparatorului si a agentului de livrare
- Ce trebuie sa stiu atunci cand urmeaza sa primesc comanda prin curierat
- Ce inseamna produs Doar la comanda?
- Produse pe stoc, pret 0
- Ce este Wishlist?
- Cum comand din Wishlist
- Cum sterg produsele din Wishlist?
- Exista si alte modalitati de comanda in afara de comanda online?
- Daca vreau sa comand prin fax?
- Comenzi prin telefon
- Modificari de preturi
- Cheltuieli postale retur
- Termen de returnare comanda
- De ce imi apare la Status, neachitat?
- Cum aflu ce rama se potriveste la goblenul meu?
- Care sunt dimensiunile pentru gherghefele reglabile?
- Marimi rama pentru lucru
- Daca vreau sa comand prin scrisoare?
- Pot comanda si alte marimi la ramele pentru panza?
- Instructiuni de lucru
- Scara diagrama goblen panza
- Cele trei simboluri TTT din coltul dreapta jos, de pe ultima diagrama
- Mailurile de pe domeniul Rogoblen
- Produse neconforme
- Inramari (rame si passpartout)
- Modele lucrate
- Abonare newsletter
- De ce sa ma abonez la newsletter?
- Dezabonare newsletter
- Sugestii si reclamatii
- Dreptul firmei
- Localitati unde se poate livra prin curierat UrgentCargus
Ce trebuie sa stiu atunci cand urmeaza sa primesc comanda prin curierat
Dupa procesarea comenzii dvs. veti primi un mail cu informatiile de mai jos.
Data de plecare: zz.ll.aaaa
Mijlocul de transport: Cargus, DPD sau Fancourier
Numarul coletului dumneavoastra: xxxxxxxxxxxx
Puteti monitoriza coletul dumneavoastra la adresa: https://app.urgentcargus.ro/Private/Tracking.aspx
Puteti monitoriza coletul dumneavoastra la adresa: https://mydpd.dpd.ro/reports/track
Puteti monitoriza coletul dumneavoastra la adresa:http://www.fancourier.ro/. Jos, in stanga exista Cauta dupa AWB. Introduceti codul AWB aici.
Pentru alte informatii cu privire la coletul dumnevoastra puteti contacta firma de curierat Cargus la:
Telefon: 021 9330
021 9282 (provincie)
Fax: 021 351 02 00
E-mail: customer.service@cargus.ro
Pentru alte informatii cu privire la coletul dumnevoastra puteti contacta firma de curierat Fancourier la:
Telefon: 021 9336 000
Vodafone: 0723 55 22 33
Orange: 0742 55 22 33
E-mail: fan@fancourier.ro
În termen de 48 de ore de la primirea acestui mail, pachetul dvs. poate fi monitorizat prin intermediul internetului.
Introduceti numarul coletului si puteti aproxima data si ora cand poate ajunge la dumneavoastra.
Este estimat ca livrarea sa se faca in termen de 2-3 zile lucratoare.
Pentru alte nelamuriri si intrebari despre livrare va rugam contactati Cargus la Customer Service - customer.service@cargus.ro.
Idem pentru curierat DPD la Serviciu clienti:
Tel. 031.824.9090
Program de lucru: Luni - Vineri: 09.00 - 17.00
Pentru alte nelamuriri si intrebari despre livrare va rugam contactati Fancourier la http://www.fancourier.ro/acoperire.php unde accesati de pe harta, judetul in care urmeaza sa primiti coletul.
În cazul în care expedierea nu poate fi livrata (destinatar lipsa de la domiciliu etc.), se va lasa o nota la adresa destinatarului prin care îi este adusa la cunostinta încercarea de livrare.
Nota va contine numarul notei de transport (NT) precum si un numar de telefon prin care acesta va putea contacta firma de curierat pentru relatii privind respectiva expediere.
Va rugam ca la primirea coletului sa verificati aspectul cutiei/pungii si în special daca exista semne ale violarii integritatii ambalajului. benzii adezive. Aceastea trebuie sa fie intacte.
Puteti deschide pachetul în fata curierului (însa numai dupa ce achitati totalul produsului/produselor) pentru a va asigura ca ceea ce este înscris pe factura este prezent si în colet. Orice reclamatie ulterioara a unor produse care lipsesc din colet nu este luata în considerare de firma de curierat.
Totodata va sfatuim sa nu acceptati coletul daca vedeti orice urma a deteriorarii produsului in interior:
- cutia/punga este umeda sau prezinta urme ca ar fi fost udata;
- cutia/punga este deformata;
Aceste caracteristici pot sugera faptul ca produsul/produsele din interior a/au fost deteriorat/e.
Nu acceptati si nu platiti pachetul daca:
-vedeti semne ca s-a încercat deschiderea acestuia;
-exista 2 benzi adezive lipite una peste cealalta (nu lipim niciodata 2 straturi de banda adeziva una peste cealalta, iar prezenta a doua straturi ar putea fi un semn al deschiderii coletului);
- nu primiti pachetul daca acesta este desfacut.
Acest mesaj este pentru protejarea clientilor nostri de eventualele fraude ce pot fi produse in timpul transportarii coletului.
Va multumim pentru încredere.