Intrebari frecvente

Ce trebuie sa stiu atunci cand urmeaza sa primesc comanda prin curierat

Dupa procesarea comenzii dvs. veti primi un mail cu informatiile de mai jos.

Data de plecare: zz.ll.aaaa
Mijlocul de transport: Cargus, DPD sau Fancourier
Numarul coletului dumneavoastra: xxxxxxxxxxxx

Puteti monitoriza coletul dumneavoastra la adresa: https://app.urgentcargus.ro/Private/Tracking.aspx

Puteti monitoriza coletul dumneavoastra la adresa: https://mydpd.dpd.ro/reports/track

Puteti monitoriza coletul dumneavoastra la adresa:http://www.fancourier.ro/. Jos, in stanga exista Cauta dupa AWB. Introduceti codul AWB aici.

Pentru alte informatii cu privire la coletul dumnevoastra puteti contacta firma de curierat Cargus la:
Telefon: 021 9330
021 9282 (provincie)
Fax: 021 351 02 00
E-mail: customer.service@cargus.ro

Pentru alte informatii cu privire la coletul dumnevoastra puteti contacta firma de curierat Fancourier la:
Telefon: 021 9336 000
Vodafone: 0723 55 22 33
Orange: 0742 55 22 33
E-mail: fan@fancourier.ro


În termen de 48 de ore de la primirea acestui mail, pachetul dvs. poate fi monitorizat prin intermediul internetului.
Introduceti numarul coletului si puteti aproxima data si ora cand poate ajunge la dumneavoastra.

Este estimat ca livrarea sa se faca in termen de 2-3 zile lucratoare.
Pentru alte nelamuriri si intrebari despre livrare va rugam contactati Cargus la Customer Service - customer.service@cargus.ro.
Idem pentru curierat DPD la Serviciu clienti:
Tel. 031.824.9090
Program de lucru: Luni - Vineri: 09.00 - 17.00

Pentru alte nelamuriri si intrebari despre livrare va rugam contactati Fancourier la http://www.fancourier.ro/acoperire.php unde accesati de pe harta, judetul in care urmeaza sa primiti coletul.

În cazul în care expedierea nu poate fi livrata (destinatar lipsa de la domiciliu etc.), se va lasa o nota la adresa destinatarului prin care îi este adusa la cunostinta încercarea de livrare.
Nota va contine numarul notei de transport (NT) precum si un numar de telefon prin care acesta va putea contacta firma de curierat pentru relatii privind respectiva expediere.

Va rugam ca la primirea coletului sa verificati aspectul cutiei/pungii si în special daca exista semne ale violarii integritatii ambalajului. benzii adezive. Aceastea trebuie sa fie intacte.

Puteti deschide pachetul în fata curierului (însa numai dupa ce achitati totalul produsului/produselor) pentru a va asigura ca ceea ce este înscris pe factura este prezent si în colet. Orice reclamatie ulterioara a unor produse care lipsesc din colet nu este luata în considerare de firma de curierat.

Totodata va sfatuim sa nu acceptati coletul daca vedeti orice urma a deteriorarii produsului in interior:
- cutia/punga este umeda sau prezinta urme ca ar fi fost udata;
- cutia/punga este deformata;
Aceste caracteristici pot sugera faptul ca produsul/produsele din interior a/au fost deteriorat/e.

Nu acceptati si nu platiti pachetul daca:
-vedeti semne ca s-a încercat deschiderea acestuia;
-exista 2 benzi adezive lipite una peste cealalta (nu lipim niciodata 2 straturi de banda adeziva una peste cealalta, iar prezenta a doua straturi ar putea fi un semn al deschiderii coletului);
- nu primiti pachetul daca acesta este desfacut.

Acest mesaj este pentru protejarea clientilor nostri de eventualele fraude ce pot fi produse in timpul transportarii coletului.

Va multumim pentru încredere.